Sara Van Steenkiste (°1981) "Voor elk probleem is er een oplossing."
Mag ik me kort even voorstellen als uw Mini Officer.
Als dochter van een zelfstandig verzekeringsmakelaar kreeg ik administratie van een bedrijf en alle noden daar rond met de paplepel ingegeven. Na ruim 19 jaar ervaring in functies als administratief medewerker, dossierbeheerder, management & personal assistant, communicatie assistente en office manager, vond ik het tijd om mijn verworven kennis te gebruiken om meerdere zaakvoerders bij te staan. In 2014 richtte ik Mini Office op.
Mijn focus ligt vooral op bedrijven in de creatieve sector of bedrijven die openstaan voor 'creatieve' administratie. Want... administratie hoeft niet saai te zijn!
Ik volgde een ondernemersopleiding Onthaal & PR-assistentie, ondernam avondschool in de richtingen marketing en boekhouding (elk 3 jaar lang, 4 avonden per week), event- & weddingplanner, projectmanagement, zeefdruk op textiel, workshop klanten werven, ... Het is een must voor mezelf om me steeds bij te scholen en op de hoogte te blijven van de laatste toepassingen op vlak van Office Management en andere zaken.
Zelf hou ik er van om ideeën om te zetten in projecten voor mezelf of anderen mee te helpen aan de basis: Mini Office, Kimono Belge, B&B Latemloft, Nonam Gent, Panacée Guesthouses, Panacée Conceptstore, ... Ik stimuleer anderen graag in het opstarten van hun droom!
Met MINI OFFICE wil ik andere zelfstandigen (starters, éénmanszaken, kleine kmo's, ...) ondersteunen in de dagelijkse administratieve rompslomp zodat ze zich kunnen focussen op wat voor hen van belang is: de praktische kant van hun zaak.
Daarnaast hou ik van bezoekjes aan de Kringwinkel, een lekkere maaltijd met een lekker glas wijn, mijn leefplek inrichten, ideeën helpen bedenken, city trip of strand, lezen, dansen, Netflixen, uren praten, ... ... je moet ook niet alles steeds au sérieux nemen toch :D?